Упродовж важкого воєнного 2022 року український Ukrsibbank BNP Paribas Group зміг реалізувати 30 проєктів для підтримки своєї команди. І наразі банк не збавляє обертів та фокусується на гендерній рівності в команді, інклюзії та підтримці ветеранів та ветеранок.
Як розповіла HR-директорка “Укрсиббанку” Наталя Галунко виданню Forbes, їхня компанія концентрується на програмі People First. Вона, зокрема націлена на забезпечення фізіологічних потреб, безпеки, соціальні потреб та самореалізацію.
Допомога під час війни
Зокрема, упродовж минулого року в межах цієї програми було організовано евакуацію співробітників та співробітниць, їхнє проживання в Україні та за кордоном.
Як визначили тоді в банку, найважливішими потребами були компенсація витрат на оренду житла, відновлення пошкоджених помешкань та організація домашнього офісу.
Крім того, “Укрсиббанк” надав працівникам та працівницям розширену медичну страховку та організував допомогу мобілізованим колегам.
Щодо ментального здоров’я в банку виявили, що співробітники та співробітниці не готові свідомо просити психологічної допомоги. Утім, такого роду підтримка була вкрай необхідна колективу, тому керівництво вирішило створити кілька програм та просувати відкриті зустрічі з психологами та заходи групової терапії.
Позитивний менеджмент
Український банк уже тривалий час дотримується принципу позитивного менеджменту. Він полягає в тому, що позитивний менеджер має створювати робоче середовище, в якому люди відчувають себе захищеними, знають, що їх поважають та визнають їхню працю.
Важливо, що позитивний менеджер також не повинен бігти від конфліктів. Він намагається підтримувати команду у складних питаннях та відбудовує продуктивні відносини всередині колективу. Кінцевим результатом його роботи є довіра.
Етика та інклюзія
Також група BNP Paribas впроваджує у компаніях політику “Етика та інклюзія”. Зокрема, в “Укрсиббанку” наймають людей з особливими потребами, контролюють справедливість зарплати між чоловіками та жінками.
Крім того, звертають увагу на залучення жінок у різноманітні програми розвитку та підвищення кваліфікації, водночас враховують принципи гендерної рівності під час призначення на керівні посади.
Цьогоріч банк вирішив піти далі та впроваджує план щодо просування кодексу поведінки з фокусом на повагу до людей. У компанії призначили внутрішнього омбудсмена. Ця людина вдосконалюватиме процес роботи зі скаргами співробітників та співробітниць на невідповідну поведінку та прояв неповаги.
Навчання для команди банку
Окрему увагу “Укрсиббанк” звертає на різні програми навчання для своїх співробітниць та співробітників. Так, банк відкрив внутрішні Школу лідерів, Школу власників продукту, Школу сервіс-дизайну, Школу скрам-майстрів, Школу бізнес-аналітиків та Школу аналітиків даних.
Останні три були започатковані тільки в 2023 році. Як зазначають у банку, їх відкрили з огляду на запит менеджерів та співробітників на розвиток своїх навичок та кар’єри.
Фото: пресслужба “Укрсиббанку”