Утримати найкращих співробітників та співробітниць у сфері ІТ є складною задачею для компаній, а в умовах війни – годі й казати. До того ж багато фахівців та фахівчинь виїхали за кордон, щоб убезпечитися від бойових дій. Релокація та конкуренція із західними компаніями змусила українську ІТ-галузь переглянути стратегії утримання колег.
Про оновлені стратегії утримання співробітників та співробітниць виданню MС.Today розповіла Brand and Communications Director компанії QArea Анастасія Джогола.
За її словами, програма містить низку заходів, які спрямовані на підтримку та розвиток мотивації, задоволеності і професійного зростання команди, яка працюють поза межами України.
Регулярний контакт і підтримка
Компанія намагається тримати регулярний зв’язок із команди, щоб за необхідності своєчасно допомогти. Для цього співробітники та співробітниці щокварталу зустрічаються з топменеджментом і ще частіше – з people partner. Також команда регулярно консультується з юристами та бухгалтерами з питань, пов’язаних з особливостями роботи за кордоном.
Комфорт і безпека
Компанія взяла на себе зобов’язання з переоформлення співробітників і співробітниць за кордоном. Для тих, хто вирішив залишатися в тій чи іншій країні, розробили плани з переоформлення, а також юридичного та бухгалтерського супроводу.
Соціальний пакет
Багато країн надають послуги з медичного страхування, проте для QArea як компанії було важливо зберегти соціальний пакет. А значить, знайти відповідні організації та оформити страховку для тих колег, кому вона була необхідна. Також для деяких працівників та працівниць були переглянуті списки державних свят, які є вихідними.
Можливості для зростання
Коли члени команди вже адаптувалися до нового оточення, їм необхідно дозволити розширити професійні горизонти. У QArea діє система Performance Review – метод оцінювання співробітника за конкретний відрізок часу, який визначає сильні та слабкі сторони, дає зворотний зв’язок від керівництва та колег і допомагає формулювати цілі для майбутнього професійного зростання.
Також команда компанії має доступ до курсів, тренінгів, майстер-класів і програм менторства. Усередині компанії є можливість навчатися як індивідуально, так і командою чи департаментом. Ті, хто проходить навчання, проводить воркшопи для своєї команди. Навчання покриває різні аспекти діяльності, серед останніх освітніх ініціатив – курс з таймменеджменту для всієї компанії.
Також компанія оплачує підписку на платформи, які діляться цікавою та корисною інформацією, щоб колектив мав можливість опановувати нові знання та навички і використовував їх у повсякденній роботі.
Кар’єрне просування
Щорічно компанія оцінює ефективність команди, визначає цілі та метрики для таких оцінок, а також надає можливості для підвищення кваліфікації. Так QArea створює передумови для розкриття потенціалу – зміни ролі чи переходу на інший проєкт залежно від професійних вподобань.
А ще компанія впроваджує культуру визнання. Вона – ключовий елемент утримання співробітників та співробітниць після релокації, переконані в Qarea. Менеджмент регулярно надає фідбек і нагороджує за досягнення цілей і внесок у розвиток компанії. Це можуть бути відзнаки за високі результати, а також корпоративний мерч. Вони стимулюють продуктивність і дають відчуття впевненості в новому середовищі.