Сьогодні завдяки сучасним цифровим комунікаціям компанії можуть легко переходити від традиційного до домашнього офісу. Водночас багато компаній не впевнені, як це зробити правильно. Як пише budni.rabota.ua, є основні поради, які допоможуть адаптуватися компанії та колективу до віддаленої роботи.
Отримайте найкращі протоколи безпеки
Без сучасних технологій “дистанційка” неможлива. Інтернет, обмін миттєвими повідомленнями та програмне забезпечення для управління проєктами дозволяють команді працювати разом. До того, як з’являться відповідні технології, колектив має вжити заходів, щоб забезпечити захист роботи з дому від кіберзлочинців.
Зокрема, необхідно цілеспрямовано захищати свої цифрові робочі простори від витоку даних. Ті, хто працює з конфіденційними даними, мають використовувати віртуальну приватну мережу (VPN). Заходи безпеки дають людям доступ до захищеної корпоративної мережі та інтернету, не виставляючи дані на загальний огляд.
Перегляньте старі інструменти комунікації
Щоб співробітники та співробітниці відчували себе дійсно пов’язаними між собою та стимулювали командну роботу, необхідна правильна платформа для комунікації.
Надсилання електронного листа та очікування відповіді може не бути ефективним способом виконання роботи, особливо в проєктах, які потребують термінового виконання. Впровадження миттєвих повідомлень полегшить цю задачу. Для взаємодії віч-на-віч ідеальним рішенням можуть стати заплановані відеоконференції та зустрічі.
Водночас, коли команда не має ресурсів, необхідних для співпраці та виконання завдань, це може призвести до відчуття витіснення. Для забезпечення максимально ефективної комунікації, компанії мають надати віддаленим працівникам і працівницям правильні інструменти.
Наприклад, можна підтримувати “дистанційників” за допомогою таких популярних інструментів, як Slack, чат-застосунок, який люди використовують для мозкового штурму, постановки запитань та обміну файлами. Zoom підходить для відеодзвінків та спільного використання екрана, Toggl дозволяє краще керувати проєктами.
Залучайте свою команду
Неважливо, де працює команда – вдома чи в офісі – керівництво повинно знати, що потрібно їхнім співробітникам та співробітницям для досягнення успіху в роботі. Проведення опитування – чудовий спосіб зрозуміти, з якими проблемами регулярно стикаються колеги та як їх вирішити. Регулярні індивідуальні зустрічі допомагають керівництву команд отримати реальне уявлення про те, як насправді відбувається комунікація.
Ключовим моментом є усунення страху, щоб віддалені працівники та працівниці відчували себе в безпеці, будучи чесними та відкритими. Фокус-групи та інтерв’ю також є корисними інструментами, якими може скористатися бізнес.
Збільшуйте бюджети на навчання та тренінги
Деякі працівники та працівниці можуть бути не знайомі з дистанційними платформами або інструментами, особливо якщо вони більшу частину свого професійного життя працювали в офісі. Компанії мають вкладати кошти в постійне навчання та тренінги, щоб люди знали, як орієнтуватися в цих системах.
Розкажіть працівникам про нову стратегію
Успішна стратегія роботи з дому вимагає, щоб менеджмент та команда співпрацювали без надмірної комунікації. Завелика кількість миттєвих повідомлень і відеоконференцій може відволікати від виконання проєктів. Впроваджуючи стратегію для тих, хто працює дистанційно, організаціям потрібно повідомити, чого вони очікують, щоб усі були на одній хвилі.
Колектив повинен знати, як і коли зв’язуватися з членами команди за допомогою відео, миттєвих повідомлень або електронної пошти, щоб встановити правильні межі та запобігти непорозумінням.