Міжнародна корпорація McDonald’s є одним із найбільших працедавців у світі. У роботі своєї величезної команди компанія намагається створити можливості для кар’єрного росту, дотримується рівності та заохочує до навчання сотні тисяч людей в усьому світі.
Зокрема, як пише 24 Канал, постійний напрямок інвестицій McDonald’s – внесок у команду, навчання, професійний апгрейд та розвиток талантів.
Загалом команди офісів у своїй роботі спираються на такі цінності, як служіння, рівність, доброчесність та громада.
Служіння
Топменеджмент компанії вважає, що бізнес якнайкраще функціонує тоді, коли в ньому працюють віддані справі люди. Якщо ж працівники та працівниці відчувають комфорт та захист, то вони викладаються на повну – адже впевненість у тому, що тебе цінують та поважають, надихає.
До того ж колектив McDonald’s намагається робити все, аби якнайкраще обслуговувати клієнта. Діє принцип: задоволення клієнта = вмотивованість персоналу = успіх компанії.
Рівність
Ще у 2020 році український підрозділ “МакДональдз” створив посаду віцепрезидента/-ки з питань різноманіття та рівності. Як результат, на керівних посадах працює 50% чоловіків та 50% жінок, надаються рівні можливості для кар’єрного зростання та єдиний підхід до оплати праці, незалежно від віку, статі чи віросповідання.
Також у закладах працює 4% людей з інвалідністю. У компанії немає вікових обмежень, крім тих, які встановлені законодавством. Тобто серед працівників представлені всі вікові групи від 18 до 75 років.
Крім того, у низці ресторанів “МакДональдз” тестується система для людей з порушеннями слуху. Спеціальні пристрої допомагають долати бар’єри у спілкуванні з командою та клієнтами. Понад 4% членів колективу компанії – люди з інвалідністю, а 64% з них – з порушеннями слуху.
Доброчесність
У компанії намагаються дотримуватися таких правил, як говорити правду, відповідати за свої вчинки й керуватися нормами етики. Це стосується проєктів сталого розвитку, кодексу корпоративної етики та інвестицій в добробут своїх людей.
Наприклад, під час локдауну у простоях та відпустках опинилося майже 60% працівників та працівниць “МакДональдз”, заклади були закриті, але ніхто не був звільнений. Компанія виплатила понад 50 млн грн тим співробітникам та співробітницям, які вимушено були незайняті.
Нова криза настала з початком повномасштабної війни. Адже піклування про безпеку набуло іншого наповнення. Як наголошували в компанії, без жодних вагань заради безпеки колективу та клієнтів були негайно закриті ресторани, а керівництво зосередилось на підтримці та збереженні команди, пише Forbes.
Зокрема, у “МакДональдз” продовжили в повному обсязі виплачувати зарплату, забезпечили персонал медичним страхуванням, а також створили фонд допомоги працівникам та працівницям, пораненим внаслідок обстрілів.
Громада
Компанія та її постачальники беруть на себе відповідальність за розбудову місцевої громади. Серед іншого організовуються благодійні обіди для соціально незахищених категорій дітей.
Також у межах компанії працює “Фундація Дім Рональда МакДональда” – благодійна організація, яка розвиває сімейно орієнтовану медицину, облаштовує й фінансує Сімейні кімнати в українських лікарнях, які допомагають родинам залишатися разом під час лікування діток.
У перші дні повномасштабного вторгнення компанія передала зі складів та ресторанів у місцеві адміністрації понад 700 тонн продуктів.
Згодом, із налагодженням логістики, постраждалим від бойових дій були передані 185 тисяч наборів продуктів, а лікарням закупили необхідне обладнання.
Фото: Асоціація рітейлерів України