Війна стала справжнім випробуванням для компаній, що працюють в Україні. Майже для всіх бізнесів такі поняття як евакуація, релокація, гуманітарна допомога та укриття стали частиною корпоративної культури.
HR-директорка українського офісу L’Oréal Тетяна Довжук розповіла Liga.net про досвід роботи під час війни та важливість підтримки для команди.
Релокація
У перші дні повномасштабної війни компанія зайнялась релокуванням працівників та працівниць у безпечні місця. Загалом за весь період вдалося релокувати близько 500 осіб, включно з рідними колег.
L’Oréal підготувалася заздалегідь: ще до початку бойових дій компанія запустила окремий внутрішній emergency-канал комунікацій, завдяки якому підтримувала оперативний зв’язок з початку війни. Зокрема, був створений кризовий комітет, до якого входили генедиректор, операційний директор, директорка з комунікацій, фінансова директорка та HR-директорка.
Тоді вони контактували зі штабквартирою та глобальним кризовим комітетом, створили гарячу лінію психологічної підтримки для працівників, працівниць та їхніх родичів і тримали зв’язок з усіма, хто потребував допомоги.
Величезну підтримку український L’Oréal отримав від закордонних колег. Вони допомагали особисто, зустрічали українських колег, шукали житло, надавали їжу, медичний та юридичний супровід.
Зарплата наперед
Також компанія вирішила не скорочувати ні штату, ні заробітних плат. Із кінця лютого 2022 року включно до вересня L’Oréal платила заробітну плату наперед. Також, розуміючи виникнення непередбачуваних витрат, компанія забезпечила співробітників та співробітниць щомісячною додатковою фінансовою підтримкою, яку виплачують і сьогодні.
А з 2023 року компанія підвищила компенсаційний пакет у середньому по штату щонайменше на 15%.
Від вересня минулого року L’Oréal поновила рекрутинг. Для набуття міжнародного досвіду 10% персоналу з українського штату були працевлаштовані в інших філіях компанії, оскільки підтримка міжнародного професійного розвитку є важливим елементом соціокультурної адаптації та стратегії розвитку талантів, переконані в компанії.
Хаб незламності та онлайн-зустрічі
Із грудня 2022 року офіс L’Oréal у Києві працює як хаб допомоги, який назвали “Хаб незламності”. Його відкриття було своєчасним у період найбільших перебоїв з електропостачанням. У хабі можна зарядити гаджети та девайси, відпочити та прийняти душ.
Під час повітряних тривог усі, хто перебуває в хабі, задля безпеки спускаються в бомбосховище бізнес-центру яке також обладнане всім необхідним.
Крім того, компанія проводить регулярні онлайн-зустрічі, був влаштований навчальний тиждень з питань ментального здоров’я та особистої безпеки під час війни, організували оздоровчу поїздку в Туреччину для працівників і працівниць з дітьми.
Соціальні проєкти для підтримки жінок
Із 2023 року компанія поновила майже всі соціальні проєкти, оскільки вони є важливою психологічною опорою для людей.
Тому з травня запустили вже шостий сезон загальноосвітньої програми “Краса для всіх” (Beauty for a Better Life) та надали безкоштовну освіту у сфері краси для жінок, які постраждали від насильства та наслідків війни.
Також L’Oréal запустила п’ятий сезон української премії L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці” з метою нагородити молодих жінок-науковиць та підтримати науковий потенціал і його розвиток, оскільки наука є драйвером прогресу в країні.
Фото: L’Oréal Україна